czwartek, 3 stycznia 2013

Podsumowanie 2012 r.


Podsumowania parę słów ;-))
Rok 2012 uważam za bardzo, bardzo udany wiele wspaniałych imprez ważnych dla regionu jak i dla Polski. wiele koncertów, spotkań, wystaw. Podczas 2012 roku. Według mojego blogawww.dawidskruch.blogspot.com opublikowałem ok. 134 posty , przez cały rok podczas imprez jak i spotkań publicznych zrobiłem ok 1820 zdjęć które zostały opublikowane na moim blogu, udzieliłem parę wywiadów, wygrałem kilka konkursów fotograficznych i odbyła się wystawa mojego autorstwa.
Podczas zeszłego roku zacząłem współpracę z wieloma portalami , moje zdjęcia były publikowane na ogólnopolskich stronach, jak i w gazetach, moje prace można było także zobaczyć jako okładki w gazecie regionalnej.
Do zobaczenia na imprezach.

Pozdrawiam
Dawids.



Ps. Publikuję listę postów z www.dawidskruch.blogspot.com które najbardziej wam się spodobały.
1.Koncet zespołu Golec uOrkiestra
2.Spotkanie z Maćkiem Musiałem
3.Doda w Brzesku
4.Koncert charytatywny w Ryglicach
5.ryglicki marsz niepodległości
6.Spotkanie z Martyna wojciechowska