niedziela, 3 stycznia 2010

Racjonalizm ogólny

I tak oto powstał kolejny  blog na temat mojej osoby ;)
Jak zawsze komercyjnie ;p
Będzie to taki mój osobisty zbiór myśli .. 


Natknąłem się  na śmieszny a zarazem dość prawdziwy opis fotografa :D haha
przytoczę tylko nieliczne cytaty :)


....opiera się głównie na siedzeniu w ciemni przy czerwonej żarówce bądź w zupełnej ciemności (jeśli robimy zdjęcia tak zwane kolorowe) nad różnorakimi odczynami chemicznymi i próbami uzyskania czegoś z niczego, czyli dobrego, kontrastowego zdjęcia plus może utratą wzroku i uczuleniem jeśli bezrozumnie macza się ręce w kuwetach z chemią......

Tak dość głupie żeby było  w miarę normalne ale i dość prawdziwe żeby było  głupie heheh
skomplikowane

 a zapomnialem o  tym że toczy się wojna pomiędzy firmami Canon i Nikon  
który lepszy  hahah Ja mam nikona :) jest boski  canona bym nie chcial mieć . dlaczego ?
wydaje mi się dość plastikowy i  dziwny w obsłudze  a pyzatym wole nikona i już.

Jutro masakra ... znowu szkoła
ale tylko na 2 tygodnie :) ::D
poza tym odstrasza mnie myśl o wstawaniu o 5 rano ( brrrrrrrrr )
a śnieg jak zawsze na odwrót zamiast w święta to wtedy gdy do szkoły trzeba ...  wszystko przeciwko nam ...

Pozdrowienia dla V tech  w szkole Szczepanika