środa, 14 grudnia 2011

Artyści i twórcy ludowi

W najnowszym wydaniu lokalnej gazety "W PAŚMIE BRZANKI" możemy przeczytać artykół o znanych i cenionych artystach i twórcach ludowych, z wielką dumną i radością informuje że znalazłem się tam :) Dziękuję. 
Zapraszam do kupna gazety, kalendarz na rok 2012 gratis :) a na kalendarzu  moje zdjęcie. 
dla tych którzy się nie doczytają ze skanu,zamieszczam w lepszej jakości 


Zbiór myśli, foto wynurzenia to tytuł jego bloga ,Już od kilku lat zajmuje się fotografią głównie reportażową i aktywnie udziela się na licznych imprezach w gminie jak i  Tarnowie,  jego działania wybiegają także  daleko poza powiat tarnowski. Fotografuje w gminie i dla tarnowskich portali, mieszkaniec Jonin Dawid Skruch opowie o tym czym się zajmuje. Jak mówi, „zrobienie naprawdę wartościowych zdjęć nie jest łatwe, ale efekty są coraz lepsze wraz z nabieraniem doświadczenia, a poprzez fotografie chce „narzucić” lepsze i łagodniejsze spojrzenie na otaczający świat. fotografia  to nie tylko praca ,to pasja, ciągłe  doskonalenie umiejętności, ale także okazja do poznania wielu ciekawych ludzi” – akredytacja którą otrzymuje podczas różnych imprez  często umożliwia mu wstęp za kulisy, z czego chętnie korzysta. Poszerzanie znajomości jest niejednokrotnie inspirujące, czasem daje też nowe możliwości i otwiera drogę do kolejnych wydarzeń wartych sfotografowania. Jak niejednokrotnie wspomina:. "To praca z ludźmi i dla ludzi, ale także przez ludzi"   I choć  w swojej kolekcji ma bardzo dużo zdjęć znanych ludzi , nie przestaje fotografować –mówi- „aby być zauważonym , pracuj dla zauważonych”  Zapytany o największy sukces odpowiada „sukces jest wtedy kiedy ty jesteś usatysfakcjonowany, ja nie jestem, nie zrobiłem jeszcze zdjęcia które by było tak dobre jak bym chciał, a miałem mnóstwo okazji, najważniejsze jest to aby być ciągle aktywnym by fotografować, sukces napędza do dalszych działań, porażka jeszcze bardziej”. Zapytany o porażkę śmieje się i odpowiada :Trzeba też znać etykietę i umieć poruszać i zachowywać się w taki sposób żeby w żaden sposób nie przeszkadzać innym, ja tego nie umiałem , byłem na kabarecie, nie wytrzymałem i się zacząłem śmiać zrobiłem 10 zdjęć. Myślę że teraz mam to opanowane…  chociaż bywają dziwne sytuacje kiedy jest ciężko . Dowiedzieliśmy się także że Dawid planuje wystawę w styczniu jak i warsztaty z fotografii cyfrowej które miałyby się dobyć w feerie zimowe , trzymamy kciuki i życzymy sukcesów w realizacji planów Na koniec w imieniu własnym i Dawida chcę was zaprosić na jego bloga www.dawidskruch.blogspot.com
rozmawiała Ewelina Zając




ehhh jakość skanera ;/